Dacă esti fată nu trebuie să ratezi acest articol!

Subiectul pe care doresc să îl dezbat azi este DEMACHIEREA.
Din punctul meu de vedere demachierea este cel mai important pas din rutina zilnică de îngrijire a oricărei persoane. Chiar dacă nu te machiezi azi şi consideri că tenul tău este curat, te înşeli!
Dacă nu te machiezi într-o zi, tot trebuie să îţi cureţi fata!Total1
Înainte de a intra în acest subiect şi de a explica cum mă demachiez eu, trebuie să ştii că demachierea este importantă-subliniez importantă -pentru că ne ajuta să stăm departe de infecţii, riduri şi acnee.
Acum serios, ni s-a întâmplat cel puţin odată să nu avem nici măcar cel mai mic chef de ne demachia sau să adormim aşa… dar chestia asta trebuie să se întâmple cât mai rar sau chiar deloc, hai poate o abatere, cu indulgenţă două, va sunt iertate. Vreau să reţineţi că este foarte important să ne demachiem atât seara cât şi dimineaţă (da, am repetat de multe ori “important”, în ideea de a rămâne întipărit în minte).
Demachierea de la sfârşitul zilei, ajuta tenul să se regenereze şi să respire, tocmai din acest motiv insist prin a spune că îndepărtarea machiajului este esenţială pentru a avea un ten frumos, luminos şi cel mai important sănătos.
Aşadar fără a mai lungii partea introductivă, o demachiere corectă începe de dimineaţă.
Demachierea de dimineaţa-pasul omis de majoritatea persoanelor – deoarece considera că tenul său s-a păstrat curat pe timpul nopţii. Total greşit!
Chiar şi pe timpul nopţii particulele de praf din aer se aşează pe tenul tău, iar sebumul îşi face apariţia. Astfel demachierea de dimineaţă nu face decât să înlăture praful şi sebumul, faţa ta rămânând curata şi pregătită pentru întreaga zi.
Demachierea de seară. La sfârşitul zilei trebuie să repetăm pasul efectuat de dimineaţă, şi anume îndepărtarea machiajului pe care l-am purtat întreaga zi, astfel tenul nostru va fi curăţat în profunzime şi porii noştri vor fi curaţi.
Acestea fiind spuse, să trecem la cum mă demachiez eu:

•Încep cu zona ochilor şi folosesc demachiantul bifazic Nivea de care sunt IN-DRA-GOS-TI-TA, este genial, îndepărtează orice urmă de rimel şi vi-l recomand cu cel mai mare drag.
Astfel, iau două dischete demachiante pe care aplic demachiantul bifazic Nivea, una dintre dischete o pun sub genele inferioare (fac asta pentru ca rimelul să nu mi se transfere pe zona de sub ochi) şi una o aplic pe pleoapa. Păstrez dischetele 15-20 secunde uşor apăsat, iar apoi le îndepărtez spre exterior. Atenţie!!! Nu trebuie frecata această zonă, astfel riscăm să agresam pielea şi să ne rupem genele. Aşadar, mişcarea trebuie să fie cât mai delicată.ochi1
Terminăm cu zona ochilor şi ajungem la buze, de care nu trebuie să uităm, asta în cazul în care nu ne dorim nişte buze crăpate şi aspre.
•Îmi demachiez buzele fie cu acelaşi demachiant bifazic Nivea în cazul în care am ales un ruj rezistent, fie cu apă micelara Garnier. Astfel, iau o dischetă de bumbac cu soluţie demachiantă şi îndepărtez rujul/creionul de la exterior spre interior.
Odată terminată şi această zonă, ajungem la ten, suprafaţa cea mai întinsă.
Dacă în privinţa ochilor preferatul meu rămâne cel precizat, în cazul tenului încă nu am un demachiant preferat, sunt în căutarea acestuia, şi aştept propuneri. Eu alternez demachiantele, uneori folosesc Balea, alteori Bioten sau Gerocossen (ce îmi vine la mâna pe moment).demachiant1

•Sunt două variante de demachiere a tenului, fie îmbibi dischetele în demachiant şi îndepărtezi machiajul, fie aplici demachiantul direct pe faţă şi prin mişcări circulare îl masezi, iar după ştergi cu discheta demachiantă. Demachierea se face din centrul feţei spre exterior, şi nu trebuie să neglijezi gâtul.
Eu aleg a doua variantă pentru că mi se pare că tenul se curăţa mai bine, şi efectiv machiajul „se topeşte”.
După terminarea demachierii cu produsele menţionate, îmi spăl fata şi pentru a fi sigură că nu a mai rămas nimic din machiajul purtat pe timpul zilei, folosesc Nivea Aqua Effect pentru ten sensibil. Deşi tenul meu nu este sensibil, am ales această spumă pentru o curăţare blândă care să nu îmi agreseze în vreun fel tenul şi sunt destul de mulţumită de alegerea făcută, dar voi dezvolta acest produs într-un alt articol.Micelara1
•Ultima etapă este aplicarea cremei, aleg o cremă hidratantă pe care o aplic atât pe ten cât şi pe gât, astfel peste noapte se produce magia, iar a doua zi eşti fresh.
Pe final, ţin să precizez că aşa procedez eu şi poate produsele menţionate care mi se potrivesc mie şi felului meu de ten nu ţi s-ar potrivii şi ţie. Nu e musai să foloseşti produsele de care ai auzit în stânga şi în dreapta, ci e musai să te demachiezi întotdeauna dimineaţa şi seara, iar pe parcurs să îţi adaptezi produsele (de la demachiant până la loţiuni) în funcţie de nevoile tenului tău.

Aştept în comentarii să-mi spui cum procedezi tu şi dacă ai ceva în plus în rutină ta, astfel învăţăm unii de la alţii şi eu zic că ambele părţi sunt câştigate.

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Ana F. spune:

    Eu folosesc uleiul de cocos in loc de crema pentru hidratare dupa demachiere. Este mai gras, hidrateaza si este natural.

    Apreciază

    1. Da, hidrateaza foarte bine uleiul de cocos, il mai folosesc si eu uneori.Alternez, fie crema,fie ulei de cocos, fie uleiul de migdale pe care ti-l recomand pentru ten dar si pentru vergeturi. 🙂

      Apreciază

  2. Eu folosesc un tonic de la Garnier( îl achiziționez regulat din Germania sau Austria), se folosește ca orice tonic, dar vreau să spun că mă demachiez extraordinar de bine cu el. Simt efectiv cum îmi dezinfectează pielea tenului.

    Apreciază

    1. Suna interesant, te rog sa imi lasi un link cu produsul!

      Apreciază

  3. Diana spune:

    Eu ma demachiez cu ulei de jojoba. Intai inmoi dischetele in apa dupa care pun cateva picaturi de ulei. Se curata foarte bine inclusiv rimelul. Este singurul produs pe care il folosesc, nu mai aplic crema sau tonic si ma trezesc cu un ten de bebelus care este foarte luminos si catifelat..

    Apreciază

    1. Super, de treaba asta chiar nu stiam!

      Apreciază

Lasă un comentariu